Protocol uitgifte sleutelkluisjes Schijndel
- Aanmelding via telefoon of mail:
- Eerste aanspreekpunt: Eric de Goeij; telefoon 06-22990805 – mailadres: eric@degoeij.nl;
- Aanmelding via mail of bij de secretaris: naam / telefoon / mailadres vermelden;
- Secretaris geeft melding door aan Eric.
- Aanschaf kluisjes:
- De kluisjes worden centraal ingekocht door Frans van den Berk.
- De kluisjes worden bewaard bij de persoon die de kluisjes aanbrengt.
- Uitgifte:
- Afstemming aanvrager en contactpersoon:
Naam – adres- telefoon – mailadres – ingevoerde code – afstemmen datum aanbrengen kluisje. Code bekend bij contactpersoon – Seniorenraad – zorgverlener;
- Reden van de aanvrage: medische en/of sociale indicatie; gebruik van maken van de bruikleenovereenkomst. Kosten: € 25,00;
- Bij geen indicatie dient de kostprijs van €. 165,00 te worden betaald;
- Bruikleenovereenkomst in tweevoud opmaken: een voor de aanvrager en een voor de Seniorenraad. Per kern archiveren
- Financiële verantwoording:
- Een overzicht van de geplaatste kluisjes gaat naar de secretaris;
- Het overzicht vermeldt: naam zorgkrijger/contactpersoon, postcode en adres en datum van plaatsing;
- De secretaris stuurt een nota naar de zorgkrijger of contactpersoon en een kopie naar de penningmeester.