sleutelkluisjes Schijndel

Protocol uitgifte sleutelkluisjes Schijndel

  1. Aanmelding via telefoon of mail:
  • Eerste aanspreekpunt: Eric de Goeij; telefoon 06-22990805 – mailadres: eric@degoeij.nl;
  • Aanmelding via mail of bij de secretaris: naam / telefoon / mailadres vermelden;
  • Secretaris geeft melding door aan Eric.
  1. Aanschaf kluisjes:
  • De kluisjes worden centraal ingekocht door Frans van den Berk.
  • De kluisjes worden bewaard bij de persoon die de kluisjes aanbrengt.
  1. Uitgifte:
  • Afstemming aanvrager en contactpersoon:

Naam – adres- telefoon – mailadres – ingevoerde code – afstemmen datum aanbrengen kluisje. Code bekend bij contactpersoon – Seniorenraad – zorgverlener;

  • Reden van de aanvrage: medische en/of sociale indicatie; gebruik van maken van de bruikleenovereenkomst. Kosten: € 25,00;
  • Bij geen indicatie dient de kostprijs van €. 165,00 te worden betaald;
  • Bruikleenovereenkomst in tweevoud opmaken: een voor de aanvrager en een voor de Seniorenraad. Per kern archiveren
  • Financiële verantwoording:
    • Een overzicht van de geplaatste kluisjes gaat naar de secretaris;
  • Het overzicht vermeldt: naam zorgkrijger/contactpersoon, postcode en adres en datum van plaatsing;
  • De secretaris stuurt een nota naar de zorgkrijger of contactpersoon en een kopie naar de penningmeester.